Пощенска банка подпомага клиентите си и обществото в настоящата икономическа криза

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка подпомага клиентите си и обществото в настоящата икономическа обстановка

Банката подкрепя бизнеса и домакинствата с четири конкретни мерки

“Икономическата среда в момента изправя бизнеса и домакинствата пред необичайни за тях предизвикателства. Затова сме решени да действаме проактивно спрямо нуждите на клиентите си, като предприемем редица стъпки, за да намалим негативното въздействие на кризата върху тях”, заяви Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

В тази връзка от 1 декември 2008 г. Пощенска банка предприема следните стъпки:

1.Банката ще отпусне кредити на обща стойност до 50 млн. лева на нови клиенти – малки и средни предприятия, чрез съвместна кредитна линия с Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР);

Това са първите от редица стъпки, които финансовата институция предприема и които ще обявява на всеки три месеца.

“Въпреки че Пощенска банка не е в позиция сама да промени цялостната икономическа обстановка, банката ще използва всичките си възможности, за да допринесе за общественото благосъстояние. Нашите клиенти продължават да бъдат основният ни приоритет и ние ще направим всичко по силите ни, за да ги подкрепим в тези предизвикателни времена”, добави г-н Хасиотис.

Допълнителна информация може да бъде получена във всеки клон на Пощенска банка.

За повече информация:

Юробанк И Еф Джи Груп

е европейска банкова организация с общи активи, възлизащи на 79.4 милиарда евро и над 24,000 служители, която предлага своите продукти и услуги в мрежата си от повече 1,700 локации и посредством алтернативни канали на дистрибуция.

За нас в Юробанк И Еф Джи, клиентите са всичко. Гордеем се с подкрепата, която им оказваме във всеки етап от живота им, предоставяйки ефективни финансови решения, за да отговорим на техните променящи се финансови потребности.

Повече информация за Юробанк И Еф Джи можете да откриете на

Eurobank EFG

.