Пощенска банка отличена с награда SABRE в рамките на престижния ПР конкурс

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка отличена с награда SABRE в рамките на престижния ПР конкурс

Банката е финалист в още две категории, чиито победители предстои да бъдат обявени

Пощенска банка спечели награда SABRE в рамките на тазгодишното издание на международния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността SABRE 2011. Банката беше отличена в категория “Постер, календар, фотография”, чийто победители бяха обявени преди официалната церемония, която ще се проведе в Прага на 18 май. Наградата е присъдена за корпоративния календар на Пощенска банка за 2010 година, който е част от кампанията “Зелен старт с Пощенска банка”, която насърчава грижата към околната среда. Календарът изобразява на пръв поглед непотребни предмети, които са намерили нов живот.

Освен вече обявения приз, още два проекта на Пощенска банка са финалисти в категории, чиито победители ще станат ясни на 18 май. Програмата “Силен старт с Пощенска банка” е номиниран в категория “Кампания в сферата на образованието”. “Силен старт”. Другата номинирана инициатива на банката е кампанията “Пресичай на сигурно” в категория “Кампания реализирана на Балканите”.

На 11 април програма “Силен старт с Пощенска банка” беше отличена и с трето място в категория “Иновативна кампания на годината” на ежегодните награди на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА).

“Силен старт с Пощенска банка”

е програма за подпомагане на средното образование в България. През 2010 г. се състоя шестото издание на програмата, в което се включиха ученици от осми до дванадесети клас в гимназиите и специализираните училища от 164 града на България. Близо 2 000 гимназисти изпратиха есета на тема “Изгони скуката от училище” със своите идеи за развитието на средното образование у нас.

“Пресичай на сигурно”

е кампания, насочена към възстановяване на пешеходни пътеки и повишаване бдителността на участниците в движението. През 2010 г. в рамките на проекта бяха реновирани пешеходни пътеки в София, Варна, Стара Загора и Враца и съвместно с “Пътна полиция” беше отпечатана информационна книжка с полезни съвети за безопасност на пътя и превенция на инциденти.

“Зелен старт с Пощенска банка”

е вътрешна инициатива, част от стратегията на банката за устойчиво бизнес развитие. Отличеният календар представя нестандартен подход за повторно използване на материали с цел опазване на околната среда.

EMEA SABRE Awards

са водещ форум в областта на ПР и комуникациите. С близо 10-годишна история. Наградите се присъждат от Групата Холмс (Holmes Group) – световен лидер в областта на ПР проучванията, експертизата и анализ на световните тенденциите в сферата на връзките с обществеността. През тази година победителите и номинираните проекти са избрани от над 35 членно жури, съставено от комуникационни специалисти от различни индустрии и от едни от най-ключовите световни компании, агенции и независими компании от сферата на връзките с обществеността.

Юробанк И Еф Джи Груп

е европейска банкова организация с 86,5 млрд. евро активи. Групата има над 22 500 служители и предлага банкови услуги в 10 страни чрез мрежата си от 1 600 локации.

Юробанк И Еф Джи е втората по големина банка в Гърция и присъства в Европа с операции в Гърция, България, Сърбия, Румъния, Турция, Полша, Украйна, Великобритания, Люксембург и Кипър. Юробанк И Еф Джи е част от И Еф Джи Груп, една от най-големите международни банкови групи с присъствие в 40 страни.