Пощенска банка откри първия си специализиран център, с който започва въвеждането на нов модел клиентско обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти. Стратегията на банката предвижда откриване на тясно профилирани бизнес офиси в цялата страна.
Първият специализиран център “Банкиране малък бизнес” бе открит късно снощи в София. Лентата на новия център преряза г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на банката.
“С откриването на финансови центрове от нов тип надграждаме досегашните ни добри практики. Нашата стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а обслужване спрямо нуждите на клиента. Искаме тези клиенти да си имат своето място, където ги очакват специално обучени служители, познаващи тънкостите на техния бизнес. Затова клоновете на нашата банка ще започват да изпълняват различна роля. Те все повече ще се превърнат в място за професионални съвети, споделяне на експертиза с клиента и разрешаване на проблемите му. За ежедневните си дейности клиентите ни все повече се ориентират към модерното и сигурно онлайн банкиране, към телефонно банкиране и други канали”, коментира г-жа Петя Димитрова.
Профилираният център “Банкиране малък бизнес” се намира на бул. “Ал. Дондуков” 4-6. На 15 декември такъв център ще бъде открит и в град Пловдив, а през следващата година ще отварят врати още 7 центъра в цялата страна. От януари Пощенска банка започва откриването и на специализирани центрове за жилищно кредитиране.
Пощенска банка планира сериозни инвестиции за развиването на специализирани канали за обслужване – профилирани центрове, създаване на офиси за иновации и обслужване на местни фирми, консултации по skype, както и за увеличаването на уеб и мобилните възможности за предоставяните на своите клиенти услуги.