Пощенска банка осигурява денонощна поддръжка на банкоматите си по празниците
23 декември 2010 г., София
По време на коледните и новогодишни празници в Пощенска банка ще работи денонощен мониторинг център, който ще следи за нормалното функциониране на банкоматите на банката при очакваното увеличение на транзакциите. Банката ще следи за инциденти или наличие на проблеми с обслужването на транзакциите на банкоматите на финансовата институция. Картодържателите на Пощенска банка ще могат да разчитат на денонощно съдействие от страна на Центъра за обслужване на клиенти на телефон 080018000, който се избира безплатно от цялата страна.
Клоновете на Пощенска банка ще обслужват клиенти на пълен работен ден от 8.30 до 17.00 часа през всички официални работни дни, с изключение на 30 декември, когато във връзка с приключването на годината служителите ще работят с клиенти до 12.00 ч.
Пощенска банка
, с правно име “Юробанк И Еф Джи България” АД, е член на Юробанк И Еф Джи Груп.
Юробанк И Еф Джи Груп
е европейска банкова организация с 86,49 млрд. евро активи и над 23 000 служители, която предлага своите продукти и услуги в над 1 600 свои локации и чрез алтернативни дистрибуционни канали. В Европа групата присъства в Гърция, България, Сърбия, Румъния, Турция, Полша, Украйна, Великобритания, Люксембург и Кипър. Юробанк И Еф Джи Груп е част от И Еф Джи Груп, една от най-големите международни банкови групи с присъствие в 40 страни.