Печелившите показаха знания по програмиране и умения по дизайн в оспорваната надпревара BRAIN GAMES
Пощенска банка осигури 10 стипендии за обучение в СофтУни. Те са за победителите в първото издание на играта BRAIN GAMES, която се проведе през месеците юли и август във Facebook страницата на финансовата институция в две направления – програмиране и дизайн. BRAIN GAMES e игра за “разумните” и “творчески” личности. Състои се от две отделни състезания – “Суперсила: Дизайн” и “К<>д<>ве”. Инициативата на Пощенска банка за осигуряване на стипендии за обучение в СофтУни е част от стратегическото ѝ партньорство с модерната образователна институция, стартирало през 2018 г. Проектът е свързан с цялостната политика за социална отговорност на банката с фокус върху младите хора и образованието.
Състезанието “К<>д<>ве” постави пред участниците различни задачи и въпроси в областта на програмирането, за които бяха получени близо 900 отговора само в рамките на 5 дни. Играта “Суперсила: Дизайн” беше предизвикателство за креативните умения на участниците. Желаещите да се включат в нея имаха срок, в който да предложат проект за дизайн на кредитни и дебитни карти на Пощенска банка. Подадените предложения влязоха в пряко състезание за гласовете на последователите на страницата на Пощенска банка във Facebook. Печелившите в играта 5 дизайна на карти бяха избрани с общо над 2 700 гласа също в рамките на 5 дни.
Играта BRAIN GAMES достигна до над 150 000 потребители на Facebook за период от месец и половина. Аудиторията беше изключително активна и съпричастна, като получените реакции на публикациите са над 50 000 ̶ коментари, харесвания и споделяния. Участниците ангажираха и провокираха интереса и на своите приятели и познати, които ги подкрепяха в състезанията. Реакцията на аудитория е изцяло положителна, а получените заявки за участие в състезанието „Суперсила: Дизайн“ са с 65% повече от очакваните.
Всички спечелили в надпреварата BRAIN GAMES, за които гласуваха последователите на страницата на Пощенска банка, вече избраха курсовете от СофтУни, в които ще се обучават – сред тях има специалности като основи на програмирането, графичен дизайн, QA Automation и др.
Партньорството между Пощенска банка и СофтУни се фокусира върху факта, че на икономиката са необходими качествени хора със задълбочени дигитални компетенции. Бизнесът създава средата, която да отключи креативността, любознателността и потенциала им, а СофтУни им дава практическите познания в областите с висока добавена стойност. Проектът е и начин мотивираните студенти да получат шанс за кариерно развитие във водеща компания, което да ги стимулира да останат и да се развиват в България. Той очертава пред курсистите перспектива за по-тясна работа с реални бизнес проекти и задачи с менторството на експерти от Пощенска банка. Отворена е възможността те да преминат стаж в Пощенска банка, а при добри резултати и да продължат работа в компанията. За служителите на Пощенска банка също е осигурена възможност да надграждат дигиталните си знания и компетентности в СофтУни, включително и със специализирани обучения.
Повече за победителите в оспорваната надпревара BRAIN GAMES може да видите във Facebook страницата на Пощенска банка.