Пощенска банка обявява нови мерки в подкрепа на своите клиенти

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка обявява нови мерки в подкрепа на своите клиенти

Пет мерки целят да подпомогнат бизнеса и домакинствата в настоящия икономически климат

16 март 2009 г., София

Като част своите усилия да покрепя клиентите си и българското обществото Пощенска банка въвежда редица нови мерки, разработени да посрещнат нуждите на бизнеса и домакинствата в настоящите икономически условия.

“Глобалната икономика безспорно преживява криза. Произходът на тази криза беше от международните пазари и тя ще трябва да бъде разрешена там, извън пределите на България, преди да дойдат по-добри времена. В това време местният бизнес и домакинствата в България трябва да се справят с тези предизвикателни времена. Ние сме разработили тези мерки, за да им окажем подходящата подкрепа и за да посрещнем някои техни нужди в момента”, заяви Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

От 16 март 2009 г. Пощенска банка:

1. Отпуска нови кредити за малки и средни предприятия в размер на 20 млн. лева чрез съвместна кредитна линия с Българската банка за развитие.

2. Намалява с 50% годишната такса за първата година по всички кредитни карти Visa Classic и American Express, издадени по одобрени заявления, подадени в клон на банката в периода от 16 март до 30 април 2009 г.

3. Предлага специален Великденски 4-месечен срочен депозит за физически лица с 9%  годишна лихва в лева и 7% годишна лихва в евро, открит в периода от 16 март до 30 април 2009 г.

4. Предоставя възможност на своите клиенти – физически лица, да кандидатстват за международна дебитна карта Maestro и да ползват картата и разплащателната сметка към нея без такси за обслужване и извършване на транзакции в периода от 16 март до 30 юни 2009 г.

5. Прекратява събирането на такси за частично и пълно предсрочно погасяване на всички кредити в периода от 16 март до 30 април 2009 г.

 

“Това е вторият пакет от мерки в подкрепа на нашите клиенти, които Пощенска банка обявява в последните няколко месеца. Както обещахме, ще продължим да инициираме такива мерки и занапред, за да подпомогаме клиентите и българското общество в настоящия икономически климат”, добави г-н Хасиотис. 

Допълнителна информация може да бъде получена във всички клонове на банката.

Пощенска банка

, с юридическо име “Юробанк И Еф Джи България” АД, е член на Юробанк И Еф Джи Груп.

Юробанк И Еф Джи Груп

е европейска банкова организация с общи активи, възлизащи на 79.4 милиарда евро и над 24,000 служители, която предлага своите продукти и услуги в мрежата си на  повече от 1,700 локации и чрез алтернативни канали на дистрибуция.

Юробанк И Еф Джи Груп присъства в Гърция, България, Сърбия, Румъния, Турция, Полша, Украйна, Великобритания, Люксембург и Кипър. Тя е част от И Еф Джи Груп, трета по големина банкова група в Швейцария.

Позицията ни на разрастваща се европейска финансова институция е подсилена от отличните ни финансови резултати и разширяването на присъствието ни на пазари, на които се отличаваме благодарение на богатия си опит и познания. Високата капиталова адекватност и качеството на предлаганите от нас услуги, съчетани с отдадеността на нашите служители, здравословните ни темпове на растеж и стабилни приходи, са гаранция, че ще продължим да подкрепяме възходящото развитие на бизнеса на нашите клиенти и акционери.