Пощенска банка награди нови 11 клиента в кампанията “Спечели година без жилищни вноски”

FacebookTwitterLinkedInEmail

С награди от кампанията “Спечели година без жилищни вноски” бяха зарадвани още 11 клиента на Пощенска банка. Щастливците бяха изтеглени на 20 май в присъствието на нотариус по време на третото провеждане на томболата. Инициативата е базирана изцяло в онлайн пространството на адрес bezvnoski.bg, където клиентите се регистрираха за кампанията. Следващата стъпка – консултирането за жилищен кредит, също е достъпна онлайн чрез специализираната услуга на Пощенска банка – видео консултация през Skype. След като са избрали най-подходящия продукт, клиентите имат възможност веднага да кандидатстват за кредит в сайта www.postbank.bg, без дори да стават от компютъра си.

Третата голяма награда на Пощенска банка за година без жилищни вноски беше спечелена от Росица Костадинова на 39 години от София. Дамата сподели, че е научила за кампанията от интернет и се е възползвала от съвременната услуга “онлайн кандидатстване за жилищен кредит”.

За периода на кампанията”Спечели година без жилищни вноски” (от 26 януари до 19 май 2015 г.) бяха проведени три томболи и общо 33-ма късметлии спечелиха награди от най-новата инициатива на Пощенска банка. В рамките на кампанията специализираният сайт bezvnoski.bg отчете изключително успешни резултати, като беше посетен 24 000 пъти, а посетителите заявиха искания за жилищни и ипотечни кредити за над 31 милиона лeва.

Новаторският подход, който Пощенска банка следва, е продължение на глобалната бизнес стратегия на новите й собственици. През пролетта на 2014 г. мажоритарният дял собственост (65%) на банковата група премина в ръцете на утвърдени международни акционери – фондове с дългосрочни инвестиционни намерения като Fairfax, Willbur Ross и Capital Research и международни институционални инвеститори от САЩ, Канада, Европа и Азия. Пощенска банка инвестира в иновативна клонова мрежа, висококачествено обслужване, индивидуални финансови решения и дигитализиране на продуктите и услугите. Нарастващото търсене на дигитални услуги от страна на клиентите стимулира банката да развива все по-атрактивни предложения и през 2014 г. постигна отлични резултати именно при онлайн услугите за ипотечното кредитиране. Независимо от сложността на ипотечния кредит като продукт, все повече клиенти на банката предпочитат да се възползват от удобството на специално разработената форма за онлайн кандидатстване. Банката отчете значителен ръст от 170% на онлайн заявленията за жилищни кредити за 2014 г. спрямо 2013 г.

Освен съвременни и удобни услуги, Пощенска банка отскоро предлага и още по-изгодни условия за жилищно финансиране. Клиентите могат да се възползват от по-ниски лихви за жилищни кредити в лева, започващи от 5,65%. При кандидатстване до края на месец юни важат и промоционалните условия за иновативния “Спестовен жилищен кредит”. Само с този кредитен продукт клиентът може сам да намали лихвата си от 5,80% до 5,20% и при това да изплати дома си с близо 6 години по-бързо. “Спестовен жилищен кредит” е достъпен и онлайн чрез специализирания сайт savingloan.bg.