Новият банкомат със сензорен екран (touch screen), който Пощенска банка (www.postbank.bg) инсталира в Сити Център София преди няколко дни, гарантира на клиентите дори още по-голяма сигурност и удобство. С представянето на тази нова за българския пазар технология Банката отново се нарежда сред пионерите във финансовия сектор по отношение на иновациите в услуга на потребителите.
Под мотото “Докосни ме” банкоматите със сензорен екран на Пощенска банка се отличават с изцяло нов за България интуитивен потребителски дизайн. Клиентът има възможност само с допир до екрана да извършва разнообразни транзакции – теглене, достъп до финансова информация по сметки, прехвърляне между лични сметки в Пощенска банка, плащания на битови сметки, зареждане на предплатени карти към мобилни оператори, погасяване на вноски по кредитна карта, издадена от Банката и други.
Съвсем скоро в по-големите търговски центрове на столицата предстои да бъдат инсталирани още четири банкомата със сензорен екран на Пощенска банка.
Като част от усилията да осигури на клиентите си удобно, лесно и бързо за ползване банкиране в началото на годината Пощенска банка въведе изцяло нов потребителски интерфейс на всички свои банкомати.
Повече информация може да получите в най-близкия клон на Пощенска банка или чрез обаждане в Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0700 18 555 и онлайн на адрес
www.postbank.bg.