Пощенска банка е сред големите победители в тазгодишното издание на конкурса за постижения в маркетинговите комуникации BAAwards 2015, организиран от Българската асоциация на рекламодателите. За втора поредна година конкурсът отличи иновативни, креативни и високо професионални кампании. Финансовата институция бе единствената банка, получила първо място – признанието “Най-добър маркетингов екип” в категория “Релансиране на продукт” за успеха на комуникационната кампания на иновативния за България “Спестовен жилищен кредит”. Сред наградените на церемонията бяха едни от най-големите компании в България – Мтел, Тойота, Кока Кола, Загорка, Данон и др.
“Благодарение на атрактивната рекламна кампания се справихме успешно с предизвикателството да намерим нова гледна точка към вече наложен продукт и да го представим по различен за аудиторията начин. В основата на всички наши маркетингови усилия стои стремежът да предлагаме смели и новаторски идеи и да налагаме професионални стандарти в нашата област”, сподели при получаването на наградата Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.
През 2014 г. на фона на свиващ се пазар екипът на финансовата институция успява не просто да релансира продукта “Спестовен жилищен кредит” и да го превърне в един от най-търсените, но и да регистрира ръст от 239% в обема на отпуснатите кредити през последното тримесечие на миналата година спрямо същия период на 2013 г.
“Спестовен жилищен кредит” е пример за един от най-награждаваните банкови продукти. Той се доказа успешно не само сред потребителите у нас, но получи и няколко престижни международни отличия – номинация за наградите WARC, където Пощенска банка бе сред 28-те отличени брандове от целия свят, както и национален шампион за България в категория “Иновации” на конкурса European Business Awards. Последователно през 2014 и 2015 г. Пощенска банка получи награди за маркетингова ефективност EFFIE за рекламните кампании на “Спестовен жилищен кредит”.