Пощенска банка е партньор на 16-ата Световна среща на българските медии

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

“Медии и истина” – под този надслов на 17 и 18 октомври се проведе 16-ата Световна среща на българските медии, която традиционно се организира от Българската телеграфна агенция (БТА). Пощенска банка е партньор на престижния форум, който обединява представителите на българските медии зад граница. В рамките на два дни 30 журналисти от различни точки на света представиха своите издания и дискутираха в четири панела темите “Вярата в медиите”, “Надеждата в медиите”, “Лъжата в медиите” и “Изборът в медиите”.

 

Основен фокус в дискусиите получи мястото на бизнеса в медиите – а именно доколко компаниите биват представени и присъстват или напълно липсват в публикации, предавания, медийния дневен ред. Беше поставен въпросът защо добрият пример на компаниите и добрите неща, които те правят за служителите и за икономиката, много често остават невидими както за медиите, така и за широката общественост. Темата как медиите разказват историята на българския бизнес постоянно стои на дневен ред през последните 10-15 години, защото един от основните двигатели на нашите постижения като нация в исторически план е работещата икономика. Участниците се обединиха около заключението, че бизнесът не е само рекламодател, а също е иноватор, създател, отговорен и внушаващ доверие, като напълно заслужава да бъде споменаван в медиите.

 

16-ата Световна среща на българските медии се провежда в партньорство с Пощенска банка, Рилската света обител, община Кюстендил и др. Традицията за организирането на този ежегоден форум  датира от 2005 г. и е по инициатива на тогавашния генерален директор на БТА Максим Минчев. Събитието, което обединява представители на българските медии от цял свят, като чертае визията за развитието на информационните издания на българските общности зад граница, продължава да се състои всяка година и под егидата на новия генерален директор на БТА Кирил Вълчев.

 

BTA3

 

BTA4