На тържествена церемония късно снощи бяха връчени за седми път годишните награди в конкурса за рекламна ефективност “EFFIE България 2014”. Пощенска банка е номер едно компания и марка според ЕFFIE Index България 2014 за маркетингова ефективност. Финансовата институция събра най-голям брой точки от всички петнадесет финалиста в конкурса и това й отреди първото място.
Пощенска банка получи две награди – сребро в категория “Услуги” за рекламната кампания на “Спестовен жилищен кредит” и сребро в категория “Промоции” за кампанията “Падаща звезда” на програмата за лоялност MyRewards.
“Тези отличия са още едно доказателство, че Пощенска банка стои близо до своите клиенти. За нас това е значим успех, който ни откроява като иноватори не само в разработването на банкови продукти, но и в маркетинговите комуникации”, заяви Силвия Костова, началник отдел “Корпоративни комуникации и маркетинг” на Пощенска банка.
Зад успеха на двете кампании стоят рекламна агенция Графити ББДО, медиа агенцията РА КРЕС и дигиталната агенция Trinitix.
“EFFIE България” е част от международния конкурс EFFIE. От 1968 година наградите EFFIE са световен “златен стандарт” в маркетинга и рекламата, даващи признание на най-успешните и ефективни като бизнес резултат рекламни кампании. В тазгодишното издание на конкурса взеха участие 30 кампании на водещи марки, като за престижната награда на финала се състезаваха 15 от тях, сред които Vivacom, Globul, Рено Нисан България, Загорка, Carlsberg, Дневник, Nova Broadcasting и други.