Електронното банкиране на Пощенска банка отчита високи резултати
Много интересни награди очакват хилядния клиент на e-postbank.bg
21 април 2004 г., София
Само два месеца след стартирането си електронното банкиране на Пощенска банка отчита голям брой регистрации. Над 800 клиента са се регистрирали на e-postbank.bg от средата на февруари до средата на април, отчитат от IT отдела на Банката.
“По-голямата част от потребителите на електронното банкиране са физически лица, предимно млади хора с достъп до мрежата, които се ориентират към лесното и бързо опериране със сметките си он-лайн. Не са малко обаче и корпоративните клиенти които предпочитат да спестят време и средства чрез сигурността и удобствата на Интернет-банкирането”, коментира от маркетинговия отдел на Банката. С темповете на продажби на продукта скоро клиентите на електронното банкиране ще станат двойно повече, прогнозират още от Пощенска банка.
От Пощенска банка са подготвили специална награда за хилядния клиент, който се регистрира на е-postbank.bg за ползване на Интернет банкиране.
От IT отдела на банката припомнят, че чрез е-postbank.bg могат се да извършват всички видове плащания, поддържани от българската банкова система, включително валутни преводи. Изключително високото ниво на сигурност се гарантира от използването на цифрови сертификати, които удостоверяват самоличността на клиента с индивидуален клиентски номер. На сайта потребителите имат възможност да намерят подробна информация за състоянието на своите сметки (лихвена информация, кредитни схеми, депозити, извлечения, справки за транзакциите през зададени периоди и други), така както и да нареждат преводи във валута и лева, за станата и чужбина. Услугата е работеща изцяло в реално време – практически от всяко място по света.
Новата интернет-страница на банката –
www.postbank.bg
и сайтът за електронно банкиране e-postbank.bg, са разработени съгласно стандартите на новата корпоративна идентичност на Пощенска банката, с модерен дизайн и удобна за потребителя навигация, съобщават още от Банката.