Пощенска банка бе отличена с четири награди от юбилейното двадесето издание на конкурса ПР Приз 2020

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка спечели четири награди от юбилейното двадесето издание на конкурса за най-добри постижения в областта на връзките с обществеността в България, PR Приз за 2020. PR Приз е единственият конкурс в комуникационния сектор, в правилата на който е заложено задължително публично представяне на проектите и дори ситуацията в страната не промени правилата – презентациите бяха открити за всеки желаещ, за да се гарантира прозрачността на избора.
 
Традиционният конкурс и церемония за обявяване на победителите, тази година бяха реализирани изцяло в онлайн среда, а 74 проекта се състезаваха в 14 категории за отличията на най-стария конкурс за постижения в сферата на комуникациите. Над 700 зрители се включиха на първата онлайн церемония.
 
Пощенска банка получи първа награда в оспорваната категория “Корпоративна комуникационна кампания”, където спечели отличието за реализираната интегрирана кампания “Заедно напред” за успешното придобиване на Банка Пиреос  България за рекордно кратки срокове.
 
С три сребърни награди журито на престижния конкурс отличи Пощенска банка в категориите “Вътрешен комуникационен отдел на годината”, “Проект за вътрешни комуникации” и “Комуникационна кампания за работодателска марка/Employer Branding”, отново свързани със стратегическата кампания.
 
Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” участва в онлайн събитието и посочи, че наградите не биха били възможни без ефективната екипна работа и демонстриран професионализъм от всички служители на Пощенска банка. Тя изказа благодарност на членовете на журито за отличното справяне в необичайната ситуация.

 

PB_PR priz_1200х820