Пощенска банка спечели бронзово Effie от 18-ото издание на престижния конкурс за ефективност Effie България, като бе единствената финансова институция удостоена с приз. Конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и е най-значимото събитие за кампании, които съчетават креативност и стратегия с реални резултати.
Отличието бе присъдено на финансовата институция за нейната широкомащабна образователна кампания “Финанси под Ctrl“, насочена към повишаване на дигиталната финансова грамотност в страната.
Проектът има за цел да напътства потребителите във виртуалното пространство и света на електронните плащания, така че пребиваването им онлайн да бъде максимално безопасно, удобно и приятно, като им покаже как да се грижат за сигурността на личните си данни и средства, както и да ги научи да разпознават различни онлайн измами.
С тази кампания Пощенска банка предостави на обществото достъп до знания и инструменти, които да помогнат на потребителите да взимат информирани и уверени финансови решения в дигиталния свят, в който живеем днес.