Пощенска банка: Банките ще предлагат повече персонализирани иновативни решения

FacebookTwitterLinkedInEmail

В специално интервю за престижното годишно издание на новинарска агенция SeeNews г-жа Петя Димитрова говори за акцентите в стратегията за развитие на нашата банка: “Най-важният акцент в стратегията ни за развитие през 2016 г. е стремежът ни да станем реален “първи избор” на хората и фирмите, когато имат нужда от финансови решения и продукти. Да създаваме устойчиви ползи за своите клиенти и да бъдем техни стратегически партньори. В сърцевината на работата ни ще продължават да бъдат усилията да разработваме иновативни продукти и индивидуално решение на всеки един клиент.

Основен принос за успеха ни до момента имат новаторските решения в различни сфери от дейността ни. Въведохме нови продукти в жилищното кредитиране, потърсихме начин да улесним клиенти си в управлението на семейния бюджет чрез пакетни програми като “Моето семейство” и не на последно място – създадохме модерното мобилно приложение за кредитни карти MyCard, с което допълнително улеснихме употребата им.

Вслушвайки се в думите на Джак Уелч за ролята на лидера, през 2016 г. ние от Пощенска банка ще бъдем огледало за нашите клиентите. Така ще помогнем на всеки да види в отражението си онова, от което наистина има нужда. Ще съсредоточим голяма част от инвестициите си към иновации и обучение на нашите служители.  Ще продължим да отваряме нови специализирани центрове за обслужване на клиенти от различни сегменти и през 2016 г.  Ще развиваме и предлагаме също и нови пакетни програми за комплексно банково обслужване, което позволява свобода на избора за разлика от стандартните банкови продукти, предлагани от конкурентите ни.”

Тя коментира и предстоящото придобиване на клона на Алфа банк България, очакванията за продължаващ процес на консолидация на българския банков пазар и високото доверие от страна на потребителите в работата на банките в страната.