От януари офисите на Пощенска Банка в Ямбол и Перник се преместват на нов адрес

FacebookTwitterLinkedInEmail

От януари офисите на Пощенска Банка в Ямбол и Перник се преместват на нов адрес – в Ямбол на ул.Търговска № 35 и съответно в Перник на ул. Търговска №15. Клоновете в двата града са едини от първите в страната, изградени според стандартите на новата корпоративна идентичност на Банката.

При изграждането на новите клонове Пощенска Банка се ръководи от избора на удобна за клиентите локация, създаването на комфортна и модерна обстановка и въвеждането на специално отношение към клиента.

Модерен интериорен дизайн и открити пространства без преграда между клиенти и служители са характерни за новия корпоративен дизайн на Пощенска Банка. Първият пилотен проект, оборудван според стандартите на новата корпоративна идентичност, е клонът на Пощенска Банка във Варна, открит в през май 2003. След успешните резултати банката започна процес на преоборудване на клоновете си във всички области градове в страната.

Клоновете в Ямбол и Перник са в новите корпоративни цветове на финансовата институция – синьо и керемиденочервено, символ на стабилността и динамиката – послания, които са залегнали в новата философия на Пощенска банка. През октомври миналата година тя стартира процеса на промяна на цялостната си корпоративна идентичност с въвеждането на ново лого, мисия, визия и цели.

“Промените в Пощенска банка не са само козметични – зад новия имидж стои промяна на цялата философия, изискваща отлична работа с клиентите и конкурентни продукти. Това е основната ни цел – да сме модерна и отзивчива към нуждите на клиентите банка”, заяви г-н Панайотис Варелас, главен изпълнителен директор на финансовата институция.

Част от процеса на промяна в Банката е въвеждането на модерни, пазарно ориентирани потребителски продукти, разработени по европейските стандарти. През 2003 година Пощенска Банка въведе няколко изключително успешни продукта – Бързите потребителски кредити с 20-минутен експересен отговор, шест кредитни продукта за малък бизнес, обединени в програма “Партньори”, спестовните програми “Европлан” и “Еластика”, жилищни кредити по програма “Моят дом” с най-ниските лихвени равнища на пазара. Всички продукти са специално разработени за модерния потребител и се предлагат с атрактивни условия и промоционални пакети. Като част от маркетинговия микс и за улеснение на своите клиенти Пощенска банка въведе гореща телефонна линия с номер 0800 18 000, на която експерти на банката отговарят на въпросите на клиентите.