Отличие за Пощенска банка на наградите EFFIE

FacebookTwitterLinkedInEmail

28 май 2015 г.

На официална церемония късно снощи Пощенска банка беше отличена с престижна награда EFFIE в осмото издание на конкурса за маркетингова ефективност “EFFIE България 2015”.

Рекламната кампания на “Спестовен жилищен кредит” спечели бронза в най-оспорваната категория “Услуги” и потвърди за пореден път лидерското място на Пощенска банка сред трендсетърите във финансовия сектор.

“Кампанията на “Спестовен жилищен кредит” е пример за комуникация на новаторски продукт в България, който се доказа успешно не само сред потребителите, но и на международно равнище, печелейки номинация на Европейските бизнес награди. Тази награда е изключително важна за нас, защото няма по-значим показател за успеха на една институция от реално постигнатите резултати. Подходът към нашите клиенти и публики е специализиран и индивидуален и сме горди от високото признание на специалистите от “EFFIE България”, коментира Силвия Костова, началник управление “Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.

Успехът на кампанията е съвместно дело на екипа на управлението, рекламна агенция Графити ББДО, медиа агенцията РА КРЕС и дигитална агенция Archer Ideas.

“EFFIE България” е организиран от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и е част от международния конкурс EFFIE. От 1968 година наградите EFFIE са световен “златен стандарт” в маркетинга и рекламата, даващи признание на най-успешните и ефективни като бизнес резултат рекламни кампании. В тазгодишното издание на конкурса до финала бяха допуснати 14 компании, сред които Telenor, Mobiltel, Carlsberg, Zagorka, FOX International Channels и други.