Нови търговски партньори и атрактивни предложения в програмата за лоялни картодържатели

FacebookTwitterLinkedInEmail

В програмата за лоялност MyRewards вече участват и магазините Nike и Folli Follie. Пазаруването в тях носи по 3 допълнителни бонус точки или до 10% отстъпка

 

От 17 март, за всеки похарчен лев с кредитна карта в спортните магазини Nike и в магазините за дамски аксесоари и чанти Folli Follie, клиентите на Пощенска банка получават три пъти повече точки по програма MyRewards (www.myrewards.bg). Бонус точките, които се акумулират при пазаруване, могат лесно да се обменят в парични награди по карта MyRewards.

В допълнение на това, другите две вериги – бензиностанции Еко и книжарници Orange – партньори на банката в програмата за лоялност, предоставят по една допълнителна точка на клиентите, които пазаруват в търговските им обекти в цялата страна.

За да се възползват от предложението, клиентите е нужно да заплащат покупките си с кредитна карта от банката и на неин ПОС терминал.

MyRewards e най-щедрата програма за лоялност в България, чрез която клиентите стандартно получават до 4% отстъпка от стойността на покупките си с кредитни карти. В настоящата кампания с новите търговски партньори Nike и Folli Follie процентът се увеличава до 10%. Програма MyRewards цели да предоставя на клиентите ясна и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти.

Пощенска банка разработва специална програма за лоялност MyRewards за всички клиенти с кредитни карти. При всяка покупка, в интернет или при търговец, клиентите получават бонус точки, които могат да осребрят в пари по тяхно желание съгласно условията на програмата. Колкото повече използват кредитната си карта за покупки, толкова по-голям процент от платените суми получават като парични награди, които могат да осребрят и да пазаруват отново.

Точките се натрупват на кумулативен принцип до момента на тяхното осребряване. Паричната равностойност на събраните бонус точки се превежда по бонус карта MyRewards на клиента. С обменените парични награди по карта MyRewards клиентите на банката могат да пазаруват в близо 10 000 търговски обекта в цялата страна, милиони в чужбина или в интернет. Ако стойността на желаната от клиента покупка е по-голяма от наличния баланс по неговата карта MyRewards, той може да доплати разликата в брой или с кредитна карта от Пощенска банка.