Нестандартно видео представя предимствата на иновативния “Спестовен жилищен кредит”

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка представя уникалния за България “Спестовен жилищен кредит” в специален клип, който вече се излъчва в телевизионния ефир. Видеото демонстрира по нестандартен начин отличителните функционалности на продукта, с който банката стана Национален шампион в престижните ежегодни бизнес награди European Business Awards 2014/15.

Възприятието, което зрителите получават, е фокусирано върху ключовото предимство за потребителите на “Спестовен жилищен кредит” – възможността да изплатят кредита си с до 6 години по-бързо. Плувецът в рекламното видео на Пощенска банка успява да постигне целта си по-рано, защото е взел правилното решение още на старта. Така, както клиентите на банката имат възможност да скъсят пътя до финала, тъй като още в началото са избрали “Спестовен жилищен кредит”, с който могат автоматично да изплатят дома си по-бързо.

Телевизионната реклама, заснета от продуцентска къща “Камера”, е дело на режисьора Димитър Митовски, а криейтивът е на рекламна агенция “Графити ББДО”. За рекламното видео са направени повече от 100 гмуркания в басейна само за 14 снимачни часа, а голяма част от снимките са били под вода. За да се улови всеки един детайл от движението на тялото във вода, екипът на “Камера” е изградил специална подводна площадка и е използвал последните технически средства за реализиране на подводните кадри. Басейнът, в който се демонстрира бързината на плувеца, е част от базата на Техническия университет в София.

Нестандартната рекламна кампания е част от стратегията на Пощенска банка да предлага съвременни решения, съобразени с изискванията на българския потребител и да ги представя чрез атрактивна и новаторска визия.
Видеоклипът може да бъде видян и в YouTube.