5 април 2017 г.
Пощенска банка стартира предлагането на своята модерна и удобна услуга “Банкери Насреща” в още три града в страната. Освен в столицата мобилни банкови експерти ще консултират безплатно настоящи и бъдещи клиенти на финансовата институция в градовете Пловдив, Варна и Бургас. Услугата представлява безплатна професионална консултация, като експертите предоставят решения, съобразени с конкретните нужди на клиента, и съдействат за попълването на необходимите документи и входирането им в банков клон. В удобно и предварително заявено време и на място, предпочитано от клиента, мобилните банкери отговорят на всички въпроси, свързани с потребителски и жилищни кредити, овърдрафти и кредитни карти.
Заявяването на среща с мобилен банков експерт от Пощенска банка става бързо и лесно, като клиентите могат да го направят на телефон 0700 18 555, чрез имейл на адрес mobile_network@postbank.bg или като попълнят online заявка на сайта на банката. След подаване на заявката, банков експерт се свързва с клиента, за да уговори дата и място за срещата. Мобилните банкови експерти на Пощенска банка не боравят с пари в брой, не събират такси и комисиони.
Пощенска банка държи на сигурността и освен че консултацията и всички свързани с нея документи са конфиденциални, предоставя и допълнителна възможност клиентите да проверят идентичността на мобилните банкови експерти с обаждане по всяко време на телефон 0700 18 555.
За още по-голямо удобство на клиентите и при нужда от допълнителна консултация част от клоновете на Пощенска банка в София, Пловдив, Варна и Бургас вече работят с ново удължено работно време от 8.30 до 19.00 часа всеки работен ден, а клонът на банката в The Mall на “Цариградско шосе” в столицата – всеки ден от 9.30 до 21.30 часа. Повече информация за предлаганата услуга и точния адрес на клоновете с ново работно време можете да откриете на www.postbank.bg.