Кредитна карта ЕuroLine с клуб “Приятели”

FacebookTwitterLinkedInEmail

Кредитна карта ЕuroLine с клуб “Приятели”

Броят на най-популярните кредитни карти на пазара достигна 200 хиляди

26 септември 2005, София

Всеки притежател на ЕuroLine кредитна карта може да спечели по-изгодна годишна лихва от промоцията “Клуб “Приятели”, съобщават от Пощенска банка, официален издател на най-популярната кредитна карта на българския пазар.  До 3% по-ниски лихвени нива при теглене в брой или покупка с ЕuroLine могат да получат картодържателите с включване в промоцията. За целта те трябва да дадат препоръка със специален промоционален талон за бъдещи нови клиенти на EuroLine. При двама нови картодържатели препоръчителят получава 1% по-ниска лихва, при четирима – 2 %, а при петима – 3% като годишната лихва за всички бъдещи транзакции за препоръчалите най-много нови картодържатели може да достигне до 15,5%. От своя страна, препоръчаните нови клиенти ще получат своята ЕuroLine кредитна карта напълно безплатно, допълват от Пощенска банка. Промоцията е валидна от 19 септември до 31 декември 2005 година.

Междувременно броят на картодържателите на EuroLine вече е над двеста хиляди, съобщават от Пощенска банка. От лансирането на българския пазар през 2003 г. EuroLine спечели над 40 % пазарен дял. В момента кредитните карти се приемат в повече от 4000 обекта в цялата страна, като мрежата непрекъснато се разширява.

“Амбицията ни е да предложим на българския пазар модерен продукт, който най-пълно задоволява нуждите на потребителите и съм горд, че с въвеждането на кредитна карта EuroLine успяхме да променим облика на пазара на кредитни карти в България”, коментира Филип Караманолис, директор “Потребителско кредитиране” в Пощенска банка.

Като модерно и лесно средство за разплащане EuroLine кредитна карта се ползва предимно от хората в големите градове на възраст между 25 и 45 години. По-голямата част от картодържателите са семейни хора, които използват картата както за покупки от търговската мрежа, така и за теглене на пари в брой, показват проучванията на Пощенска банка.