Интернет Банкиране от Пощенска Банка

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

18 февруари 2004 г., София

Няколко месеца след разработването на новата си уеб-страница –
www.postbank.bg
, Пощенска банка стартира и услугата Интернет банкиране. На адрес e-postbank.bg Банката предлага  лесно, бързо и сигурно онлайн обслужване за всички клиенти – от физически лица до големи корпоративни фирми. Използвани са последните върхови технологии в Интернет банкирането, като потребителите имат възможност да намерят подробна информация за състоянието на своите сметки (лихвена информация, кредитни схеми, депозити, извлечения, справки за транзакциите през зададени периоди и други), така както и да нареждат преводи във валута и лева, за станата и чужбина. Услугата е работеща изцяло в реално време – практически от всяко място по света.

И двата сайта – новата интернет-страница на банката –
www.postbank.bg
и сайтът за електронно банкиране
e-postbank.bg
, са разработени съгласно стандартите на новата корпоративна идентичност на Банката, с модерен дизайн и удобна за потребителя навигация и са напълно интегрирани един към друг.

Интернет банкирането на Пощенска банка е ХМL базирано и е разработено съобразно последните стандарти за обмен на финансова информация и закона за електронния подпис в България, съобщиха от IT отдела на Банката. Чрез е-postbank.bg могат се да извършват всички видове плащания, поддържани от българската банкова система, включително валутни преводи. Изключително високото ниво на сигурност се гарантира от използването на цифрови сертификати, които удостоверяват самоличността на клиента с индивидуален клиентски номер. Заявка за ползване на услугата може да бъде подадена и през Интернет, а след физическото получаване на документите се получават и двойно защитените цифрови документи за генериране на сертификата за ползване, който остава притежание и се ползва само от потребителя – клиент на Пощенска банка.

На е-postbank.bg се предлага извършването на всички видове банкови операции в реално време, без да има закъснение дори от секунда, казаха още от IT отдела на Банката. Сайтът се поддържа 24 часа в денонощие, 7 дни в седмицата, за максимална сигурност и удобство на клиентите. От 7 до 23 часа те могат да задават своите въпроси и на дежурни специалисти от IT отдела на банката в обслужващ телефонен център.

“Разработихме Интернет банкирането на Пощенска банка така, че да бъде подходящо за всякакъв тип потребители – от физически лица до големи корпоративни клиенти”, заяви г-н Анастасиос Куверианос, Главен съветник по информационните технологии. Банкирането на сайта на Пощенска банка е изключително лесен процес. Сайтът е достъпен по-всяко време и от всяка дестинация. Чрез Интернет банкирането клиентите Пощенска банка могат да извършват операции в реално време – на секундата, като така пестят от своето време. За тяхно удобство Банката ги уведомява за извършената операция чрез sms, e-mail, факс.

“Интернет-банкирането е една от най-интересните тенденции, които тепърва ще навлизат в България”, смята г-н Куверианос. Според него делът на хората, които ще оперират със сметките си за разплащане на ток, телефон, парно отопление и пазаруване чрез Интернет ще нарастне значително през следващите две години, тъй като Интернет банкирането е изключително лесно, сигурно и спестява много време на потребителите. По случай стартирането на новата страница всеки един нов клиент, регистрирал се за позлване на  Интернет банкиране ще получи безплатна карта за достъп до глобалната мрежа от Спектрум Нет  за 2 месеца, съобщи още г-н Куверианос.

“Новата Интернет страница на Пощенска банка е част от промените в нашата институция и още една стъпка към още по-доброто и по-качествено обслужване на клиентите ни”, смята г-н Панайотис Варелас, главен изпълнителен директор на Пощенска Банка. Според него модерното Интернет банкиране, успоредно с  изграждането на обновена клонова мрежа са  неделима част от стратегията на Пощенска Банка за налагане на европейски стандарти и комплексно обслужване на българския пазар.