Иновативни CRM решения за по-добро обслужване на клиенти

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка представи свои иновативни CRM решения за по-добро обслужване на клиенти на 15-тия финансов ИТ форум “Технологичната еволюция на финансовия свят”, организиран от ICT Media и ISACA-Sofia Chapter в хотел Шератон. Събитието събра представители на банкови и застрахователни институции, пенсионно-осигурителни компании, регулаторни органи, платежни оператори, консултантски фирми, лизингови къщи и др. Участници в панелите на форума са водещи международни и български ИТ специалисти, мениджъри на компании и консултанти.

Харис Мигдалис, директор “Информационни технологии” в Пощенска банка, бе сред основните лектори на събитието. Той представи последните ИТ решения и тенденции, които допринасят за подобряване на обслужването на клиентите, както и за улесняване и модернизиране на работните процеси.

“Финансовият сектор вече обслужва клиенти с висока финансова грамотност и очаквания. Въпреки по-ограничените бюджети в настоящата среда, винаги се стремим да бъдем иновативни, да използваме различни платформи за развиване на нови банкови продукти и да надграждаме съществуващите. Правим всичко това, за да отговорим на променящите се очаквания на клиентите и за да бъдем все по-близо до тях”, сподели г-н Мигдалис.

Още през 2011 г. банката стартира внедряване на нов интерфейс от следващо поколение, с който се осигуряват централизирани услуги на клиентите, изцяло модернизирано обслужване и максимално удобство. Внедряването е извършено успешно и през 2012 г. новият интерфейс е пуснат в действие. Част от уникалните му характеристики са електронни четци за карти, екрани, които оперират чрез докосване (тъч скрийн), дигитални химикалки, функции “drag&drop” и др.

Сред успешните иновативни практики на банката е и виртуална карта в сътрудничество с Mastercard за интернет транзакции. През лятото на 2012 г. Пощенска банка представи и изцяло обновена платформа за електронно банкиране. Само три месеца след старта на e-Postbank финансовата институция отчете отлични резултати – над 60% от потребителите с регистрация за онлайн банкиране са предпочели новата платформа и използват нея. Като цяло банката регистрира и 59% увеличение на клиентите, които използват онлайн платформата за извършване на транзакции.

Сред останалите участници в 15-тия Финансов ИТ форум са Българска народна банка, Комисия за финансов надзор, Борика-Банксервиз, KPMG България, Vivacom, IBM България, Visa Европа и др.