25 юни 2021 г.
Николай Лазаров, началник управление “Продажби Индивидуални клиенти” и Радослава Луканова, ръководител отдел “Специализирани центрове за продажби” в Пощенска банка участваха във водещия панел на конференция, организирана от PropTech Bulgaria. Събитието беше посветено на новите технологии, иновации и решения в областта на имотите и тяхното управление.
“Преди година и половина пандемията постави на изпитание възможностите на фирми и големи компании да реагират гъвкаво и адекватно. В Пощенска банка стартирахме процесите по дигитализация преди появата на кризата, затова бяхме готови и се справихме успешно с предизвикателствата, пред които бяхме изправени. Промяната в предлаганите от нас услуги и продукти беше път, който извървяхме заедно с нашите клиенти, за да им осигурим модерни канали и в резултат на това през миналата година очаквано регистрирахме сериозен ръст в дигиталното банкиране”, посочи Николай Лазаров по време на дебата.
Той отбеляза, че потребителите са свикнали много с подобни технологии и ги търсят, тъй като те спестяват ценно време и ресурс, като това важи за всички канали и услуги на Пощенска банка, сред които мобилното банкиране, видео консултациите, безконтактните плащания.
“Изграждането на функциониращи екосистеми в интерес на клиентите ще бъде приоритет и занапред, защото с новите поколения ще се променят предпочитанията и продуктите, които те ползват”, допълни още Николай Лазаров.
В подкрепа на неговите думи Радослава Луканова представи водещите тенденции в търсенето и финансиране на имоти. По време на презентацията си тя посочи, че според последни проучвания инвестицията в жилище продължава да бъде предпочитана и отбелязва засилен интерес.
Във фокуса на нейната презентация беше Онлайн Центърът за жилищно кредитиране, с който Пощенска банка първа въведе изцяло нов модел за дигитално, бързо и удобно клиентско обслужване. “Първият онлайн Център жилищно кредитиране на Пощенска Банка предоставя на клиентите интелигентна услуга, отговаряща на техните финансови нужди и начин на живот. Изградихме нов модел, с който подобряваме общия банков опит на кредитополучателите. С цел да улесним познатия процес на ипотечно кредитиране и да го адаптираме към клиентите, ние въведохме дигитално цялостно решение. Клиентите, които се интересуват от ипотечен кредит, могат да заявят само с няколко клика професионална видео консултация в реално време. Документите за заем се обменят онлайн и заявлението се подава чрез специална онлайн платформата и при изключително лесен и бърз процес”, заяви тя.
Радослава Луканова допълни, че кредитополучателите получават цялата необходима информация и следват основните стъпки по одобрение на кредита изцяло дистанционно – те получават становището по кредита онлайн, участват в дигитален процес по назначаване на пазарния доклад и всички други стъпки. “Това е иновативна и всеобхватна услуга за ипотечно кредитиране, предоставяща пълно обслужване, което обхваща всички стъпки – от първоначалната консултация за ипотечен кредит до окончателното одобрение на заявлението за ипотечен кредит и усвояването му. По този начин нашите клиенти спестяват време и усилия, защото получават висококачествени финансови услуги, от комфорта на дома или офиса си” посочи Радослава Луканова.