Индивидуалният подход и гъвкави решения в областта на ипотечното кредитиране правят Пощенска банка предпочитан от клиентите партньор

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Потребителите високо оценяват качеството, експертизата и добавената стойност на продуктите и услугите на Пощенска банка, стана ясно по време на дискусия с участието на водещи експерти  в рамките на разговор за жилищното кредитиране в страната. Панел “Достъпен дом“, част от форума “Домът на бъдещето 2021“, обедини участието на топ професионалисти и представители на големите компании в сферата на архитектурата, интериорния дизайн, финансовите технологии и модернизацията, които очертаха тенденциите за развитието на имотния пазар в България. Събитието, което се излъчи онлайн, е организирано в партньорство с Пощенска банка.

 

Пазарът на недвижими имоти отбелязва сериозен ръст до 30%, стана ясно в хода на дискусията, като се наблюдават ясно предпочитания към определен тип имоти. Почти двойно се е повишил интересът към къщи спрямо апартаменти или други недвижими имоти, а клиентите увеличават с до 15 – 20 кв. м желаната жилищна площ за своя нов дом, сподели Даниела Иванова, началник отдел “Ключови партньорства и пейрол бизнес” в Пощенска банка. Според нея именно индивидуалният подход и гъвкавите решения в областта на ипотечното кредитиране правят финансовата институция предпочитан партньор от потребителите.

 

Благодарение на разнообразните продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка, потребителите се чувстват уверени и спокойни, допълни Даниела Иванова. Сред тях са опция Флекси, която позволява пропускане на една вноска годишно или намаляване наполовина на до шест вноски по избор два пъти в годината, възможността за избор на фиксирана лихва за целия срок на кредита за първи път в България, а също и предлаганите застрахователни пакети и съпътстващи условия, продукти и услуги, които финансовата институция подготвя спрямо нуждите на различните клиенти.

 

Участниците във форума посъветваха клиентите да се консултират с банков експерт, когато решат да предприемат решителната стъпка за закупуване на нов дом. Тъй като човек купува не повече от 1-2 пъти имот в живота си, той следва да получи професионално мнение и може да договори най-добри условия при последващо финансиране. В заключение те се обединиха около мнението, че в перспективата на едно дългосрочно сътрудничество, каквото е жилищният кредит, потребителите дори и след усвояване на кредитната линия не бива да губят връзка с банковия офис.

 

 

PB_Post_1080x1080_Dom_na_budeshteto_2