Пощенска банка представи новото златно попълнение в своето портфолио – Visa Gold
Банката предложи специално шопинг изживяване на клиенти и партньори в навечерието на осми март
На стилно и елегантно събитие в Сердика център, Пощенска банка представи най-новия си продукт от висок клас – кредитна карта Visa Gold. В навечерието на най-нежния празник 8-ми март клиенти и партньори на банката се събраха на изискан коктейл, последван от вълнуващо шопинг изживяване. Гостите се запознаха с основните предимства и характеристики на картата и имаха възможност да пазаруват с големи отстъпки в избрани магазини на търговския център.
“Наричаме Visa Gold новото златно попълнение в портфолиото на Пощенска банка. С това стилно и много специално събитие се стремим, както винаги, да отговорим на най-високите очаквания на клиентите ни и да сме максимално близо до тях във всеки един момент от живота им. Уверен съм, че като лидер на пазара на кредитни карти с 27% дял, клиентите отново ще ни се доверят и ще се възползват от отличните предимства на този продукт, за да спечелят – комфорт, гъвкавост, увереност и стил”, заяви при представянето на картата г-н Евтимиос Зоис, началник управление “Потребителско кредитиране и карти”.
Visa Gold се носи не само за разкош, а и за удобство. Картата предлага дълъг безлихвен гратисен период – до 50 дни, 3% минимална месечна вноска, сигурност и комфорт при пазаруване в чужбина, в интернет и разплащания в търговски обекти в страната. И тъй като е винаги на мода, пазаруването с Visa Gold е и разумно. Срещу всеки похарчен лев с нея се трупат точки от Програмата за лоялност MyRewards на Пощенска банка. Получените награди биха могли да надхвърлят значително стойността на годишната такса за обслужване по кредитната карта. Ето как Visa Gold спестява пари.