Достъпите до капитал и осигуряването на финансиране бяха във фокуса на петото издание на конференцията “Предприемачи на бъдещето”

FacebookTwitterLinkedInEmail

Състоя се петото издание на конференцията “Предприемачи на бъдещето”. Популярният форум, който тази година бе в онлайн формат, даде отговори на редица ключови въпроси, пред които са изправени предприемачите днес – кои са секторите с потенциал за стартиране на бизнес в момента, какви промени трябва да направят компаниите, за да са готови за новата реалност след коронавируса, и какви са инструментите за достъп до първоначален и допълнителен капитал за финансиране на стартиращ бизнес проект. Престижното събитие се осъществява с генералната подкрепа на Пощенска банка.
 
Началникът на отдел “Бизнес развитие” в управление “Банкиране малък бизнес” в Пощенска банка Димитър Герджиков се включи в панел, посветен на темата за достъпите до капитал и осигуряването на първоначално и допълнително финансиране. Той запозна другите участници в разговора с презентация, в която открои успешните мерки, които финансовата институция предприе в подкрепа на клиентите и бизнеса по време на извънредната ситуация през изминалите месеци.
 
Димитър Герджиков акцентира и върху програмите и продуктите, които банката предлага на десетките хиляди малки и средни компании, с които поддържа дългогодишни партньорски отношения. Сред тези програми той открои подписаното споразумение с Националния гаранционен фонд, инициативата COSME и най-новата такава на Българската банка за развитие. “Виждаме, че клиентите наблюдават програмите на ББР и Фонда на фондовете”, каза той и посочи, че Пощенска банка е отворена да подкрепя финансово добрите идеи на бизнеса на всички нива.
 
“Идеите на бизнеса бяха стопирани заради наложилата се ситуация, но вече започват да се реализират, виждаме събуждане на икономиката и стартираме с всички програми отпреди три месеца”, отбеляза Димитър Герджиков.
 
Според него, пандемията от COVID-19 неимоверно много е ускорила процесите на дигитализация на всички нива. “За нас, в Пощенска банка, беше от съществено значение, че ние от няколко години усъвършенстваме нашите дигитални канали и бяхме готови да реагираме своевременно”, каза още той по време на разговора. Димитър Герджиков посочи, че банката е развила виртуален хъб, чрез който се извършва обработка на всички постъпващи запитвания през електронни канали, дистанционно разсрочване на кредити, както и електронно кандидатстване за нови кредити и подновяване на текущи такива.

 

PB_predpriemachi na budeshteto 2020_kolaj2