Димитър Шумаров, главен финансов и изпълнителен директор на Пощенска банка участва в онлайн семинар “БОРИКА нова генерация 2021“, посветен на предизвикателствата и бизнес ползите от внедряването и използването на софтуерен ПОС.
Пред участниците той акцентира, че Пощенска банка е първа сред банките в България, която е предложила дигиталната иновация от ново поколение Smart POS за безконтактни плащания, която превръща смартфона в ПОС терминал. “Благодарение на отлично структурираните си функционалности, това приложение превръща смартфона в ПОС устройство бързо, лесно и удобно. С него всеки търговец има възможност да предложи безконтактни разплащания с карти Visa и Mastercard на своите клиенти директно през мобилния си телефон, без необходимост от поддържане на традиционния ПОС терминал“, изтъкна пред участниците в панела Димитър Шумаров.
В презентацията си той посочи, че иновативното решение на Пощенска банка е удачно работещо решение както за бизнеси с микро, малък и среден мащаб, така и за големи компании. “Интересът към апликацията ни Smart POS е много сериозен и се радваме, че имаме първия си голям клиент в лицето на водеща компания за куриерски, транспортни и логистични услуги“, отбеляза още той.
Димитър Шумаров отбеляза, че пандемията от последните години е била силен катализатор за дигитализация на редица услуги в различни сектори. “Затова и високотехнологичната услуга Smart POS е всъщност само една от тези, които ни превръщат във водеща, в областта на онлайн продуктите, банка. Тук ние можем да прибавим и други наши иновации като виртуален ПОС, Unattended POS, както и стандартните физически ПОС“, каза той и допълни, че с това богато портфолио от различни устройства Пощенка банка категорично адресира глобалната тенденция потребителите все по-често да предпочитат дигитални форми за разплащане пред традиционните методи.
“С това приложение ние даваме целенасочен фокус върху развитието на предприемаческата екосистема и с него Пощенска банка своевременно отговаря на променените потребности на потребителите, защото досега новостите бяха предимно в процеса на работа на устройствата, а занапред ще се търси промяна в самия бизнес модел“, обясни Димитър Шумаров и допълни, че банката вече работи по своята поредна иновация.
В заключение той благодари на БОРИКА за отличното оперативно взаимодействие и успешна работа в цялостния процес по внедряването на услугата Smart POS. “Благодарение на това високопрофесионално сътрудничество, ние успяхме много бързо да предложим услугата на пазара“, каза Димитър Шумаров.