Даниела Иванова: В Пощенска банка използваме модерни технологии, за да предоставим на клиентите иновативни и висококачествени дигитални решения

FacebookTwitterLinkedInEmail

 

В София се състоя първата за годината бизнес дискусия, организирана от сайта за недвижими имоти Imoti.net. По време на срещата участниците представиха анализ на пазара и обсъдиха актуални теми от развитието на сектора. Тази година екипът на Imoti.net ще проведе форумите в още шест града – Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Шумен и Плевен. Пощенска банка бе представена на събитието от Николай Лазаров, началник управление “Продажби Индивидуални клиенти“ и Даниела Иванова, началник отдел “Ключови партньорства”, която запозна присъстващите с отличните дигитални практики на финансовата институция.

 

“Свидетели сме на един много динамичен пазар на недвижими имоти, от който ние, банките, сме неотменен фактор“, посочи тя и допълни, че вече четири години Пощенска банка е генерален партньор на дискусиите и годишните награди на Imoti.net. Даниела Иванова акцентира в презентацията си върху ускорените процеси по дигитализация. “В последните години те отбелязаха истински прогрес, като банковият сектор бе сред водещите по този показател. В Пощенска банка бяхме стартирали предефиниране на своите продукти и услуги в посока дигитализация няколко години преди пандемията. Това ни позволи да бъдем подготвени и да реагираме максимално бърза на случващото се“, каза още тя.

 

Даниела Иванова посочи, че от съществено значение е такива процеси да бъдат развивани успоредно с познанията на клиентите и тяхната финансова култура. „В банката ни имаме щастието повечето клиенти да са хора в активна възраст с много натоварено ежедневие и онлайн процесите са част от живота им. Над 95% от клиентите, които ползват жилищен кредит са т.нар. Поколения X и Y, като те самите предпочитат един процес или консултация да се случват изцяло онлайн, вместо с посещение в офис“, отбеляза тя.

 

Даниела Иванова посочи, че жилищният кредит е специфичен продукт, при който има сериозен документооборот, както и активна комуникация и интеракция между клиент и банков експерт от момента на кандидатстване до усвояване на кредита. “Преди години се провеждаха много срещи за уточняване на детайли по финансирането и уреждане на документи, използваше се много хартия, посещаваха се безброй държавни институции. Да не говорим, че за определени удостоверения на клиентите им се налагаше да пътуват до градове по месторождение“, обърна внимание тя като допълни, че това е далечно минало, върви се към симплификация на всички процеси, пестене на време.

 

“Използваме възможностите на новите технологии, за да предоставим ориентирани към клиентите, иновативни и висококачествени дигитални решения в съответствие със съществуващата реалност и базирани на поведението и очакванията на потребителите“, категорична бе в презентацията си Даниела Иванова като заяви, че Пощенска банка първа е предложила на клиентите си обслужване в онлайн Център за жилищно кредитиране, съчетавайки опита си в банкирането и най-съвременните технологии.

 

“Благодарение на тази иновация одобрението за жилищен кредит е изцяло в дигитална среда, а клиентите получават в реално и удобно за тях време същото високо ниво на обслужване и професионална експертиза от екипа на онлайн центъра“, каза тя и прибави, че част от необходимите документи могат да бъдат получени в дигитална среда.

 

Даниела Иванова направи преглед и на други иновации, предлагани от Пощенска банка. “Разработихме и предложихме на своите клиенти дигиталния ни портфейл ONE wallet, за да имат незабавен достъп до желаните от тях банкови продукти през телефона си, подкрепихме бизнеса с мобилната иновация Smart POS by Postbank, която им позволява да са по-ефективни“, каза тя.

 

В заключение се обърна към представителите на агенции за недвижими имоти и ги насърчи да комуникират активно със своите клиенти промоционалните оферти по жилищни кредити, които Пощенска банка предлага през пролетта с атрактивни лихвени условия и опции.