Малките и средни компании имат още една добра възможност за подкрепа на техния бизнес. Пощенска банка за втора поредна година се включва в националния конкурс на вестник “24 часа”- “Големите малки”. Вярваме в голямото значение на малкия бизнес. Изпитанията са големи, но малкият бизнес заслужава уважение за гъвкавостта, смелостта и иновативността си.
До 16 май, всички представители на малки и средни компании могат да участват в поредното предизвикателство, а 10 фирми ще спечелят реклама на стойност 10 000 лева в печатното издание на “24 часа”. Рекламата осигурява на бизнеса достъп до повече клиенти. А новите клиенти носят повече продажби, повече поръчки, повече работни места, повече инвестиции в развитие на бизнеса…
Повече подробности на сайта www.golemitemalki.bg.
Конкурсът се организира от Медийна група България, собственик на “24 часа”, с подкрепата на Пощенска банка, Министерство на икономиката, КРИБ, Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, рекламна агенция All Channels и др.