Като отговорна компания и водещ работодател, за Пощенска банка основен приоритет са здравето, сигурността и удобството на нашите клиенти, партньори и служители. За нас е важно да осигурим максимален комфорт, сигурност и удобство по отношение на вашите ежедневни задължения, свързани с финанси и разплащания.
Препоръчваме ви да се възползвате от удобството на дигиталните канали на банката ̶ e-Postbank и m-Postbank, чрез които бързо и удобно можете да извършвате банкови операции от всяка точка, и по всяко време, 24 часа, 7 дни в седмицата:
✓e-Postbank и m-Postbank – за преводи, плащане на сметки, данъци и погасяване на задължения;
✓i-apply – онлайн кандидатстване за банкови продукти и услуги и активиране на пасивен профил в банкирането, без необходимост от посещение в офис на банката;
✓Банкомати с депозитна функция – за внасяне на суми по лична сметка, за фирмена сметка и за погасяване на задължения по кредитни карти;
✓Телефонно банкиране и онлайн консултации – в случай на нужда от допълнителна информация и консултация за даден продукт или услуга, можете да се свържете с нас на телефон 0700 18 555, кратък номер *7224 или по Skype.
Напомняме ви да се възползвате от възможностите за плащане чрез ПОС терминал, както и да спазвате основните правила за безопасно дигитално банкиране.
Екипът на Пощенска банка