Всяка година онлайн запитванията за кредитни продукти в Пощенска банка се увеличават с 50%

FacebookTwitterLinkedInEmail

Всяка година запитванията за кредитни продукти в Пощенска банка, направени по  електронен път, се увеличават с 50%, което още веднъж показва ясната тенденция за популяризиране на дигиталните канали. Онлайн банкирането се превръща в предпочитан инструмент за управление на личните финанси, сподели Виктория Драгнева, Ръководител отдел “Телемаркетинг и дигитални канали за продажби” в Пощенска банка в третия епизод на подкаста “Финанси на фокус”.
 
30% от всички запитвания за кредитни продукти и услуги в Пощенска банка в момента се осъществяват онлайн. Потребителите все по-често търсят неформално общуване със своята кредитна институция – докато са вкъщи, в офиса, пътуват или просто искат банковия клон да бъде в техния мобилен телефон. Отлично подготвените екипи от професионалисти в Пощенска банка осигуряват бърза консултация, като по този начин улесняват комуникацията между клиентите и финансовата институция.
 
Повече подробности около процеса за кандидатстване за кредит по електронен път, за предимствата и възможностите на онлайн каналите за кредитиране, които Пощенска банка предлага на своите клиенти, може да чуете тук, както и в apple podcast, sound cloud, google podcast и Spotify.

 

PB_bloomberg3