Важна информация във връзка с обединението на Пощенска банка с Банка Пиреос

FacebookTwitterLinkedInEmail

Уважаеми клиенти,

 

Както вече Ви уведомихме, на 13 юни 2019 г. приключи придобиването на мажоритарния дял от капитала на “Банка Пиреос България” АД (Банка Пиреос) от страна на “Юробанк България” АД (Пощенска банка). Двете институции продължават заедно напред към тяхното юридическо и оперативно обединение.

 

Очакваната Дата на оперативно обединение на Банка Пиреос и Пощенска банка е 18 ноември 2019 г.

От Датата на юридическо обединение, клиентите на Банка Пиреос вече ще бъдат клиенти на Пощенска банка, а от Датата на оперативно обединение за клиентите на Банка Пиреос ще влязат в сила изменения в условията по действащите договори, Общи условия, Тарифи и Лихвени бюлетини.

Информация за всички промени, свързани с обединението, може да намерите в специалните рубрики на страниците на Пощенска банка www.postbank.bg и Банка Пиреос www.piraeusbank.bg, на телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555 (*7224 – кратък номер за мобилни оператори) или от иновативната ни апликация EVA Postbank.

Обръщаме внимание върху някои от най-важните промени, които ще влязат в сила от датата на оперативното обединение, което се очаква на 18 ноември т.г.

 

1. Промяна на номера на сметката (IBAN):
номерът на Вашата банкова сметка (IBAN) автоматично ще бъде сменен с нов.Ще имате възможност да научите своевременно новия IBAN номер на Вашата сметка:

- Чрез специално създадения автоматичен генератор на www.postbank.bg, раздел “Информация за клиенти на Банка Пиреос”
- На телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555;
- От EVA Postbank;
- В офисите на двете банки.

Важно! Считано от оперативното обединение, няма да е възможно да бъдат извършвани изходящи и да бъдат получавани входящи преводи от/по Вашата сметка със стария IBAN от Банка Пиреос. Затова е необходимо да уведомите преди тази дата всички Ваши контрагенти за новия IBAN на сметката си.

 

2. Преиздаване на дебитна/кредитна карта:
Вашата нова дебитна/кредитна карта от Пощенска банка, която ще замени картата Ви от Банка Пиреос след оперативното обединение на двете институции, вече е издадена и доставена в офис на Пощенска банка. Може да научите от кой офис да я вземете от SMS съобщението, което сме ви изпратили, или чрез специално създадената търсачка на страницата ни https://apply.postbank.bg/Piraeus/Locations.aspx, или на тел. 0700 18 555 или *7224 (кратък номер за мобилни оператори).По Ваше желание можете да заявите картата да бъде изпратена без такса в друг, по-удобен за Вас офис на Пощенска банка (включително в друг град), като се обадите на посочения по-горе телефон.

 

3. Промени в интернет банкирането на Банка Пиреос?
След оперативно обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос, интернет банкирането на Пощенска банка – “e-Postbank” и мобилното банкиране “m-Postbank”, ще заменят “WinBank” и “WinBank Mobile”. За да ги използвате, е необходимо да си изтеглите безплатното мобилно приложение “m-Token Postbank“.  За активирането му трябва да имаме Вашите коректни и пълни лични данни, включително мобилен номер и имейл адрес. Ако не сте ги предоставили или сте ги променили, моля посети офис на Пощенска банка, за да ги актуализирате.Информация как може да достъпите и използвате “e-Postbank” и “m-Postbank”, може да получите тук. За всички предстоящи промени в интернет банкирането може да научите тук, в офисите на двете банки, на телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555 (*7224 – кратък номер за мобилни оператори) или чрез EVA Postbank.