На 8 юни бизнесът пробяга 1712 км в голямото междуфирмено надбягване Postbank Business Run. Това е втората корпоративна щафета, организирана от клуб “Бегач” с подкрепата на Пощенска банка – миналата година състезанието бе част от Sofia Evening Run. Общият брой на участниците бе 428, разделени в отбори от по 4 човека. Трасето бе в рамките на Бизнес парк София и по регламент всеки бегач трябваше да измине по 4 км.
“Подкрепяме събитието, защото концепцията му съвпада с ценностите на нашата компания за ефективност, екипна работа и отговорно поведение. Същевременно инициативата е изключително позитивна и тази година ще подкрепи най-големия ни проект за корпоративна социална отговорност” – сподели Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.
Благодарение на инициативата бяха събрани над 9000 лв. за благотворителната кауза, с която се ангажира клуб “Бегач”. Те ще отидат за проекта на УНИЦЕФ в партньорство с Пощенска банка “Най-добър старт за всяко дете”, чиято цел е развиване на мрежа от Центрове за майчино и детско здраве. Основен дял в дарението имат компанията Bright Marketing Research, които регистрираха 3 отбора за участие и освен с таксата допринесоха с още 3 000 лв. за каузата.