Пощенска банка спечели отличието “Сделка на годината” от годишните награди “Компания на годината”

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка спечели отличието в категория “Сделка на годината” в 10-тото юбилейно издание на годишните награди “Компания на годината”. Това е поредното признание, което финансовата институция получава за успешното придобиване на българския клон на БНП Париба Лични финанси през 2023 г. Сделката е част от стратегическата визия за устойчив растеж на бизнеса, който банката развива повече от 30 години. След придобиването Пощенска банка реализира изключително успешна кампания по трансформиране и налагане на пазара на новия бранд ПБ Лични финанси, който получи летящ старт благодарение на своя забележителен посланик – най-успешният български тенисист Григор Димитров. Уникалното присъствие и качества на Димитров го позиционираха като перфектния символ на успеха в унисон с ключовото послание на кампанията – “Финанси за шампиони“.
 
“Изминалата година беше изключително важна за нас, тъй като успяхме да осъществим още една ключова стъпка от нашата амбициозна визия за растеж. Създаването на новия бранд беше предизвикателство, с което успешно отговорихме на очакванията на пазара и нашите клиенти за услуги и продукти от ново поколение. С богатия си опит и експертиза двата екипа продължават заедно напред, за да интегрират нова Beyond banking концепция, предоставяща повече стойност и ползи за клиентите”, коментират от Пощенска банка.
 
Отличието “Сделка на годината” от наградите “Компания на годината” идва само седмици след като Пощенска банка получи отличие в категорията “Корпоративна комуникационно кампания“ в конкурса PR Приз, както и специалната награда на КРИБ за кампанията по придобиването на българския клон на БНП Париба Лични финанси.
 
Престижните бизнес награди “Компания на годината“ отличиха постиженията на бизнеса в България в над 30 категории за десета юбилейна година. Общо 20 компании и медии получиха официално признание за положените усилия в посока развитие на човешкия капитал, устойчивост, ефективност и прозрачност, конкурентоспособност и иновации, клиентски подход, успешен бизнес модел, ноу-хау, добро пазарно позициониране, изкуствен интелект, киберсигурност и други.