Пощенска банка: най-добра в банкирането на дребно у нас за втора поредна година

FacebookTwitterLinkedInGoogle+Email

Признанието е от престижното световно издание World Finance Magazine

Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.

 

Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на Пощенска банка, разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.

 

“Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова концепция за клоновете ни, които стават все „по-дигитални“, със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World Finance Magazine“, коментират от Пощенска банка.

 

През 2018 г. Пощенска банка постига високи резултати във всички сектори на своята дейност и отчита една изключително успешна година. Ръстът в продажбите на жилищни и потребителски кредити е около 40%, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и рекорден ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти  ̶  над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата “Моите награди“ (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства.

 

Тенденцията дигиталните канали на банката да бъдат предпочитаният начин за извършване на ежедневни банкови операции продължава. Все повече клиенти използват смартфоните си, за да банкират активно. Над 74% е ръстът на потребителите, които се възползват от предимствата на мобилното банкиране (m-Postbank), а трансакциите през този канал нарастват със 105% на годишна база.

 

През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на Пощенска банка, чиито офиси стават „по-дигитални“, за да предлагат още по-добро клиентско изживяване и модерни услуги.

 

Сред иновативните услуги за потребителите, които отличават институцията, са първият банков кредитен чатбот у нас ̶ EVA, който консултира клиенти във Facebook Messenger 24/7, възможността за издаване на дебитни карти само за няколко минути, допълнителните отстъпки и парични бонуси чрез сметката за заплата “Супер сметк@”, преводите на Western Union директно на нейни банкомати, мобилните банкови експерти, които консултират клиентите в предварително заявено време и на място и др.

 

Пощенска банка е член на регионалната Юробанк Груп, с канадски и американски фондове като основни акционери, като от 2010 г. досега Групата многократно е печелила награди в категорията “Най-добра банка в частното банкиране“ и в категорията “Най-добра банка в банкирането на дребно“ от World Finance Magazine. Банките в групата са сред най-награждаваните в различни категории и в тазгодишното издание на класацията.

 

Победителите в конкурса се определят след гласуване на читателите на списанието и след задълбочен експертен анализ, като покриват различни критерии, сред които въведени иновации, постижения и стратегия за развитие. Носителите на тазгодишните награди в различните категории на конкурса са банки, които успешно използват новите технологии, за да направят услугите си още по-удобни за потребителите.

 

World Finance Magazine е тримесечно печатно и онлайн списание, което осигурява цялостен обхват и анализ на финансовата индустрия, международния бизнес и световната икономика от 2014 г. насам. Списанието, издавано от компанията World News Media в Лондон, е насочено към аудитория от професионалисти в областта на финансите, корпоративни и частни инвеститори, като обхваща широк спектър от теми за банковото и застрахователното управление.

postbank_photo_wfb-award