Пощенска банка беше най-отличаваната банка в конкурса PR Приз 2024

FacebookTwitterLinkedInEmail

 
Пощенска банка триумфира с пет награди в конкурса за най-добри постижения в областта на връзките с обществеността в България – PR Приз 2024, което я направи най-отличаваната банка на церемонията.
Като един от най-успешните проекти на вечерта се открои конференцията “Retail RELOAD – powered by AI“, която спечели златния приз в категорията “B2B комуникационен проект“, както и трето място в категорията “Специално събитие“. Конференцията отбеляза официалния старт на “ПБ лични финанси“ – новият бранд, който Пощенска банка създаде след придобиването на българския клон на БНП Париба Лични финанси през 2023 г. Събитието беше организирано съвместно с Mastercard и имаше за цел не само да презентира ПБ Лични финанси, но и да запознае над 250 ключови партньори и търговци с най-новите постижения в сферата на AI и възможностите за интегрирането им в retail сектора. Конференцията “Retail RELOAD – powered by AI“ беше оценена от журито като поредното доказателство за визията на банката за модернизиране на традиционното банкиране чрез технологиите.
 
Сребърен приз в оспорваната категорията “Корпоративна комуникационна кампания“ спечели проектът “Отборът на успеха продължава да расте“, с който Пощенска банка представи кампанията по придобиването и трансформирането на българския клон на БНП Париба Лични финанси. Създаването и промотирането на новия бранд беше високо оценено и допълнително отличено. Проектът заслужи и Специалната награда на КРИБ, с което получи още едно признание за усилията и подхода за изграждането и утвърждаването на двата бранда.
Пощенска банка попълни колекцията си от награди и с престижното сребърното отличие в категорията “Проект за вътрешни комуникации“, в която високата оценка на журито спечели проектът “2Gether for greatness”. С него беше представена серия от успешни вътрешни събития, които банката организира през 2023 г. за екипите в компанията и които са част от стратегията за поддържане на силна мотивация и удовлетвореност сред служителите на банката.
 
Конкурсът PR Приз е най-старият и утвърден конкурс за PR постижения у нас. И през 2024 г. той бе организиран от Българското дружество за връзки с обществеността, като се проведе под мотото “Балансът на промените“. За поредна година журито от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации имаше нелеката задача да оцени най-силните и вдъхновяващи проекти, с които агенциите и компаниите представиха различни казуси и най- успешните стратегии и иновативни подходи в корпоративните и маркетингови комуникации.