Как се променят банковите услуги в отговор на потребителските нагласи

FacebookTwitterLinkedInGoogle+Email

През 2018 г. онлайн финансовите услуги продължават да се налагат като предпочитан начин за общуване на потребителите с банките. Пощенска банка отчита сериозен ръст в използването на своите дигитални канали за комуникация с потребителите. Само за първите десет месеца на годината трансакциите в мобилното банкиране (m-Postbank) бележат ръст от 103%, а увеличението на новорегистрираните клиенти, за онлайн банкирането (e-Postbank), е над 60%. Иновативните продукти и услуги на банката ѝ позволяват да предоставя на потребителите си на практика денонощно обслужване, което се приема много добре от тях.

Как се променят банковите услуги в отговор на потребителските нагласи разказва Виктор Стоянов, началник на отдел “Дигитално банкиране” в Пощенска банка.

Цялото интервю тук