Притежателите на кредитни карти от Пощенска банка получиха над 2 млн. лева като част от програма за лоялност MyRewards

FacebookTwitterLinkedInEmail

За периода март 2011 – декември 2013 г. над 9 000 притежатели на близо 12 000 кредитни карти American Express и Visa от Пощенска банка, са се възползвали от специалната Програма за лоялност на банката, озаглавена MyRewards (http://www.myrewards.bg). MyRewards е една от най-щедрите програми за лоялни клиенти в България, която възнаграждава всяка една покупка, направена с кредитна карта от банката. За всеки похарчен лев клиентите автоматично трупат бонус точки, които лесно могат да се обменят в пари. Така, за по-малко от три години от създаването на MyRewards, клиентите на Пощенска банка са получили над 2 млн. лв. под формата на бонуси.

“MyRewards e най-щедрата програма за лоялност в България, в която клиентите ни получават до 4% отстъпка от стойността на покупките си с кредитни карти и сумата от общо 2 милиона лева, които Пощенска банка е върнала на своите лоялни картодържатели, е доказателство за това”, коментира Виктор Цветков, началник отдел “Кредитни карти” в Пощенска банка. “С програма MyRewards ние се стремим да работим като партньори с клиентите, предоставяйки им реална и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти”, допълни той.

През 2013 г. програмата MyRewards е още по-атрактивна, благодарение на партньорството с веригата бензиностанции ЕКО и книжарници Orange. Всички картодържатели автоматично събират допълнителни точки от покупките си в обектите на ЕКО и Orange всеки път когато платят с кредитната си карта от Пощенска банка.   

Освен програмата, предимствата на картите, издадени от Пощенска банка, включват и специални отстъпки в престижни магазини и ресторанти, като част от програма American Express Selects, възможност за покупки на равни месечни вноски и пазаруване с отстъпки в десетки търговски обекти в цялата страна.