Пощенска банка е най-добрата банка в обслужването на клиентите

FacebookTwitterLinkedInEmail

6 ноември 2015 г.

Пощенска банка е отличена с приза на “Тайния клиент” в конкурса “Банка на годината 2014″. На специална церемония, която се проведе късно снощи в Шератон хотел Балкан, финансовата институция беше наградена за успехите си в клиентското обслужване. Отличието се присъжда в резултат на маркетингово проучване, чиято цел е оценка на качеството на работата на фронт офисите на над 500 банкови клона в София и страната.

“Тази награда означава изключително много за мен и екипа ми. Често казвам, че банките отдавна не се конкурираме в ценови параметри и продукти, а работим за по-качествено обслужване и удовлетвореност на нашите клиенти. Ние в Пощенска банка инвестираме дългосрочно в повишаване качеството на експертизата, много държим да се променяме и развиваме, да предлагаме много повече на клиентите, които ни се доверяват и ни предпочитат за своя обслужваща банка. Успяхме първи на пазара да предложим нов клиентски модел на обслужване, иновативни продукти и уеб базирани услуги, да бъдем трендсетър, да се съобразим с избора на отделния клиент и да пестим неговото време”, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка.

По традиция събитието се организира от “Асоциация Банка на годината”, чиито учредители са доказани професионалисти, финансови експерти и анализатори. Наградите “Банка на годината” оценяват и анализират финансовата среда на база публична информация, обявявана от Българската народна банка, и отличават работата на банките.

Наградите се превърнаха в едно от най-големите събития през последните години и традиционно събират на едно място финансовия, политическия и бизнес елит на страната ни, като отличията в различните категории са символ на успех и доказателство за стабилността на банковите институции.