Пощенска банка откри профилиран бизнес център и в град Пловдив

FacebookTwitterLinkedInEmail

Само за две седмици Пощенска банка откри втори специализиран център “Банкиране малък бизнес”. След откриването на първия в София, такъв отвори врати и в град Пловдив. На събитието присъстваха представители на мениджмънта на банката, кметът на града г-н Иван Тотев, кметът на район “Централен” г-н Георги Титюков, и медии. Финансовата институция започна въвеждането на нов модел клиентско обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти. Стратегията на банката предвижда откриване на тясно профилирани бизнес офиси в цялата страна.

“С откриването на финансови центрове от нов тип надграждаме досегашните ни добри практики. За нас, екипа на Пощенска банка, е важно да бъдем партньор на малкия бизнес. Нашата стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а продукти спрямо нуждите на клиента. Искаме клиентите да имат своето място, където ги очакват експерти, познаващи тънкостите на техния бизнес. Затова клоновете на нашата банка ще започват да изпълняват различна роля. Те все повече ще се превърнат в място за професионални съвети, споделяне на експертиза с клиента и намиране на иновативни решения за бизнес им”, коментира г-н Димитър Шумаров, изпълнителен директор и главен финансов директор.

“За мен това е много важно събитие. Пловдив се гордее със своята икономическа активност и заслужено бяхме отличени за община, успешно привличаща инвестиции. Откриването на центрове като вашия, създават по-благодатна среда за бизнес. Благодаря на Пощенска банка за усърдието и насърчаването на малкия бизнес. Пожелавам много стойностни проекти, които да се реализират в нашия град. В Пловдив всичко е икономика, градът има голям потенциал за развитието на много пловдивски проекти”, каза кметът Иван Тотев при откриването.

Профилираният център “Банкиране малък бизнес” се намира на ул. Антим I №2Б в Пловдив. През следващата година ще отварят врати още 7 центъра в цялата страна. От януари Пощенска банка започва откриването и на специализирани центрове за жилищно кредитиране.

Финансовата институция планира сериозни инвестиции за развиването на специализирани канали за обслужване – профилирани центрове, създаване на офиси за иновации и обслужване на местни фирми, консултации по Skype, както и за увеличаването на уеб и мобилните възможности за предоставяните на своите клиенти услуги.