Новата Visa Gold от Пощенска банка – златото е винаги на мода

FacebookTwitterLinkedInEmail

Пощенска банка представи най-новия си продукт от висок клас – кредитна карта Visa Gold на престижно събитие за клиенти и партньори в Сердика център в София. Събитието протече под мотото “Златото е винаги на мода” като официалното представяне на предимствата на новата карта бе успешно съчетано с ексклузивен шопинг за гостите на събитието. В специалната вечер над 120 клиенти и партньори на банката имаха възможност да пазаруват с големи отстъпки в избрани магазини на търговския център. Златните акценти, част от цялостната визия на събитието, внесоха допълнителна елегантност на ексклузивния повод.

Пощенска банка разшири партньорството си с Visa в края на 2012 г. и започна да предлага на настоящи и нови клиенти кредитната карта от висок клас Visa Gold. Сред многобройните предимствата на картата са дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни за погасяване на задълженията, 3% минимална месечна вноска, сигурност и удобство при пазаруване в интернет или плащане на битови сметки на банкомат. При ползване на гратисния период, заедно с липсата на такса при покупки, клиентите на банката значително оптимизират разходите си при използване на картата.

“Наричаме Visa Gold новото златно попълнение в портфолиото на Пощенска банка. С това стилно и много специално събитие в навечерието на най-нежния празник – 8 март, се стремим, както винаги, да отговорим на най-високите очаквания на клиентите ни и да сме максимално близо до тях във всеки един момент от живота им. Visa Gold е тук, за да отговори и на най-специалните потребности на клиентите, символ на престиж и стил. Уверен съм, че като лидер на пазара на кредитни карти с 27% дял, клиентите отново ще ни се доверят и ще се възползват от отличните предимства на този продукт, за да спечелят – комфорт, гъвкавост, увереност и стил”, коментира г-н Евтимиос Зоис, началник управление “Потребителско кредитиране и карти”.

Картодържателите на Visa Gold от Пощенска банка получават и допълнителна привилегия от Програмата за лоялност за клиентите с кредитни карти от банката My Rewards. Тя позволява отстъпка от целия обем на покупките с картата, която се натрупва под формата на точки и осребрява в парични награди. Колкото по-често се използва кредитната карта, толкова повече точки събира клиентът. Той събира точки срещу всеки похарчен лев независимо от стойността на транзакцията. Със спестените пари картодържателите могат да покрият многократно годишната такса за обслужване на картата, както и да закупят подаръци за своите близки и приятели.